vilse...

känner mig vilse på ica asså, helt sjukt vad rörigt det är när dom bygger om :S
lite småirriterad blir man. förstår att folk blir sura när dom inte hittar något =P försökte hitta dom färdiga
pastasalladerna men icke, gick verkligen överallt, tyckte jag, men nu låg dom ner i en såndär disk, ofta man letar där i då!? men men, frågade till slut och jag fann det jag ville ha =P svårare är det inte.. :) försökte även hitta glödlampor, hitta fan inte det heller då gav jag upp, orka tjata och fråga om saker, så viktigt är det inte. har ju inget ljus i hallen och inget myslys i fönstret i köket, men vafan gör det =P

nu ska jag nog pyssla lite :)


ciao och puss... (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0