vinter igen..

känns ganska skönt att det är vinter igen, så länge snön ligger kvar. snöa ju massa massa i fredag, snöa under hela tiden man var på jobbet =P var skönt och åka bil till jobbet då :) men sen så börja det ju töa med en gång på eftermiddagen, väääärt, NOT!!
sen snöa det nu i helgen igen men nu ligger den :D mysigt faktiskt, kallt är det men det är gött :) frisk och skönt..

nu till helgen händelser :) mysigt har det varit :)
åkte hem efter jobbet och duscha och kolla på hills och grejsa innan jag åkte iväg till mamma, eftersom systeryster kajsa hade kommit med familj :) och snutten kom med :) så vi satt hemma på jonstorp och myste :) åt mammas grymma "kotlettgratäng" :S hihi vet inte om den har något namn men :P potatisgratäng med kotletter och tomatsås iaf :D såå goooott :D mammas mat är nog bäst faktiskt :) satt och tjöta typ hela kvällen tills jag och älsklingen bestämde oss för att åka hem och hinna mysa i soffan en stund :) kolla på nån film jag inte minns nu haha.. var så grymt trött, uuurk.. sen gick jag och la mig, själv dock eftersom min lilla nattuggla till pojkvän inte var trött :D hihi.. lika bra det kanske, tog ju 2 minuter så hade jag somnat =P hihi..

på lördagen gick vi upp vid tio, halv elva kanske :) hihi.. kolla på sveriges värsta bilförare hahaha :D såå kuligt.. sikka muppar :D allt för lite tid i tv =P sen bestämde vi oss för att ta en sväng till skara och äta på roccos MUMS!!!! borde vi dock inte ha gjort med tanke på vad som väntade oss hemma hos mamma :S
för när vi kom hem till mamma på kvällen för att ha lite kalas för henne så hade ju bosse gjort mörkelsooooppa, sååå jävla grym är de, bäst i hela världen :) och det var ju bara förrätten :O sen blev det ju kalkonfile med bacon, äpple, lök och ost i... var typ ingen som orka hahaha... tror bosse, tobbe, johan och älsklingen var dom som gjorde bäst ifrån sig, vet att andreas tallrik var tom iaf ;) haha, snutten :D sen blev de lite lättsam fruktsallad med glass.. supermysigt var det iaf :D
när vi senare hade kommit hem, koppla vi in VHSen inne i sovrums-tvn och kolla på Torsk på Tallinn hahhaha sååå bäst :) tror nog det är bästa svenska filmen genom tiderna :D så klockren :)

och nu till idag, söndag.. fick köra hem min lilla älskling till mamma eftersom hans bil stod där :) så även denna dagen spendera jag lite tid på jonstorp med systrarna :D vi gjorde ansiktsbehandlingar :D med peeling och massa konstiga krämer :D hihi, såååå skönt :D sen blev det mat :D samma som igår hihi, blev ju så mkt över så :D men idag var det riktigt gott när man var hungrig med :D sen åkte jag iväg till lilla tezz och busa med henne :D vi gick iväg och hämta lite saker hon hade glömt, var fan lååångt dit, och kallt var det ute!! uuusch.. mina stackars tår hihi :D sen gick vi och handla lite tacos :D mums mums.. nu låter det som jag inte gjort annat än och ätit men hihi :D då äre la så =P
sen har vi mest suttit och tjötat hahaha :D och kollat massa kläder och skor på nätet, aja baja!!!! är sååå grymt shoppingsuuuuuuugen!!!!! inte bra, inte bra..

nu ska jag tvätta bort skiten i nyllet och sen krypa upp i soffan och se på film, eller om det får bli lite hills :D hihi..

kanske skriver sen igen :D man vet aldrig, måste ju hålla mig vaken en stund ikväll när man ska jobba em nästa vecka =P



ciao och puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0