då var helgen förbi...

då var helgen redan över då :S gick riktigt fort som vanligt, som tur var det ju en "långhelg" :D hmm nu ska vi se vad som hänt då :)

fredag: åkte in till tezz och lekte lite :) vi fika lite inne i skara, muuums.. sen var man ju tvungen och testa gh world tour :D hahaha sååå kass på trummor asså, svårt fan =P men sen gick vi över till sing star, trodde fan de skulle va skettråkigt, men askul :D haha.. louise kom förbi en sväng med innan jag drog :) min lilla snutt kooom ju så var tvungen och dra :) så vi åkte iväg och handlade och köpte mat från rocco, VÄRLDEN´s bästa kycklingtallrik har doooom!!! mums, sen låg vi bara i soffan och myste framför tvn :D kollade på dont mess whit the Zohan, den var inte så bra faktiskt, min åsikt men :P lite för överdriven... =P

lördag: sov alldeles förlänge hihi, men hade ju sovit pissdåligt så var skönt och sova lite :) sen la vi oss i soffan även än en gång och titta på MTV cribs, shiiiit vilka villor dom har :O fattar inte vad det ska vara bra för =P men men, amerika, behöver man säga mer ;) sen drog vi in till skara för att lämna in filmen vi hyrt, då tog vi självklart en sväng förbi tezz så andreas kunde visa vad han gick för på gh rummorna hahahaa =P gick ju bättre för han än för mig men :P aja ;) sen åkte vi hem till mig igen och lagade mat och myste lite mer :D hihi... kollade på film på tv (edtv och wallander)

söndag: så till idag :) lät min snutt sova ut eftersom han börjar jobba inatt :) så jag satt och kollade på cribs och tjöta med folk på datorn tills han vakna :) sen åkte han hem och jag tog tag i mitt liv =P hihi.. stäääädat min lägenhet och diskat så nu är det fint igen :D vikt tvätt och sånt :) sen blev jag uttråkad och drog in till skara igen och var hos tezz en sväng igen :) haha.. hon är ju hus och kattvakt nu när hennes mamma är i Indien :) så då kan man passa på och umgås lite när hon har ett helt hus för sig själv :D snacka mest skit, sen åt vi pannkakor med glass :D haha.. och vi upptäckte att pelletspannan var  paj, var fan svinkallt, sådär en 16 grader =P så en gubbe kom och hjälpte henne :D haha.. tur de =P men vi tände upp massa värmeljus så det blev mys :D men nu är klockan mycket och jag ska snart upp till jobbet så ska väl passa på att få lite skönhetssömn ;) hihi.. så nu ska jag tvätta bort mitt ansikte och borsta mina tänder sen krypa ner under täcket :)


ciao och puss... andreas är min och bara min ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0