det var nära ögot...

hahaha, kunde ju fan inte annat än skratta när jag lämna bilen, men det var fan när ögat asså.. min stackars lilla bil var såååå nära att bli skrot :S fanns ju förhelvete ingen olja i bilen.... han hade aldrig sett så lite olja i en bil någongång när han tömde den  :S egentligen borde den blivit skrot så... men men ibland ska man ha turen med sig :) bilen fick lite ny olja och ett nytt oljefilter, sen fick jag och josse en fin lapp med oss ner till skara motor där jag skulle inhandla lite fler saker till den, men såklart fanns inget hemma till min lilla speciella bil på 1,0 liters motor hihi :) så nu har jag lämnat min bil och nu står bilens liv i hans händer :) hihi... tack ronny för att du räddade livet på den, medan jag inte fattar bättre hahaha :) kommer ju aldrig glömma kolla oljan igen iaf =P


så nu är min helg räddad iaf :) var ju också meningen jag skulle lånat mammas superbil, men eftersom min älskade syster skulle dra till göteborg så tänkte jag fråga om dom skulle åka i hennes bil (A) och det skulle dom INTE, wooohooo :) så nu får man åka i hennes lilla pluttmobil :) super aygo, inte så snabb och se egentligen heller men bättre än mammas ;) *host* så helgen blev liksom bara bättre och bättre...


tar egentligen inte slut där, för min älskling är här med :) hihi.. vi satt och myste med josse och neo igår :) neo sov iofs men =P vi åt ju gott och kolla på lets dance och tjuvrökte hahaha :P att vi aldrig kan låta bli när vi är tillsammans hihi :) men det är mysigt det :)


så nu har jag en bil i goda händer, en ny bil och köra runt i, haft en mysig fredag med andreas och josse, och nu är det lördag och jag tvättar och sitter här, medan min trötta man ligger i sängen och sover, såååå morgontrött asså.. ska nog hoppa lite på han nu så jag kan få åka lite bil, måste ju passa på nu hihi :)


imorgon kommer druvan också, vet inte när så får väl ringa mor, sen ska vi till pappa på kvällen så blir en ganska fullspäckad helg =P kul det iaf så man inte bara sitter här och blir tjock =P nu ska jag ringa mamma, sen hoppa i sängen...


ciao och puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0