en händelserik helg!!

då var helgen snart över igen då :( urk... men hänt en del så inte så illa ändå :)


på fredagen efter jobbet så var det bara snabbt hem och duscha och göra sig fin, skulle ju hem till svärföräldrarna ;) lilla snutten och hans bror fyllde ju år så, 28 år!!! lilla gamlingen hihi :) var jättetrevligt där, fick träffa hans mamma och pappa :) även hans faster, ena syster och hans bror med flickvän var där :) åt smörgåstårta mums!!!  sen fick vi hallongrotta och muffins, orkade ingen muffins men hihi, man blir ju såååå mätt av smörgåstårta så :) sen åkte vi hem och myste lite framför tvn som vanligt :P hihi...


i lördags så var det en riktigt skiiitdag, usch pissväder :( satt inne fan hela dagen hihi, förut när vi körde andreas polare fors till station och sen när vi hämtade mat hihi :) men annars var det en riktigt inne dag :) andreas låg i sängen och vila medan jag satt vi datorn och kolla på the hills hahahaha... är helt såld på det asså... =P sen skulle vi kolla på hancock som han fick av mig i present, tog väl en kvart innan båda somna typ hahahaa :) så var ju bara bums i säng :) som vanligt vakna ju lilla älsklingen mitt i natten och satte sig vid datorn hahaa :) men jag sov vidare hihi så skööönt :)


så idag när jag vakna så fick jag ett sms av min syster Lindali hahahaha... ska citera "ha ha ha! Tuva undrade precis om inte du skulle med till Göteborg idag... jag fråga varför hon ville det. hon svarade: hon är så fräsch! var är hon det frågade Tobias.... i huvudet svarade Tuva! bara så du vet!  någon ser upp till dig!" slut på sms.. hahahahaha sååå är så skön min lilla tuva :) favoritmoster är jag ju lätt ;) hihi... så dagen började ju bra iaf :) åt lite frukost med älskling och satt och myste i soffan, eftersom även denna dagen bjöd på skiiitväder!!! dimmigt som satan ute :O vid ett halv två så åkte jag från falköping och skulle in till skara och träffa tezz en stund :) men helt plötsligt på väg, en bit från hornborga så dyker en liten tax upp på vägen och såg lagom vilse ut :S stackars lite, så satte på varningsblinkers och steg ur bilen eftersom ingen annan gjorde det, en annan bil hade dock stannat och undrade vad hon skulle ta sig till.. så efter en stund så bestämde jag mig för att ta  han in i bilen och hitta närmaste hus :S så åkte in på en liten jävla väg som var helt täkt med is :S där kom det en dam på cykel som jag stannade för att kolla om hon kände till hunden, han hade ju ett halsband med sökare så någon hörde ju till honom, förmodligen en jägare.. efter jag pratat med henne en stund så körde jag hem henne med hunden så han skulle få komma in i värmen, han var ju jättekall och blöt stackaren, hon skulle ringa till hennes granne som var jägare och kolla om han visste vem som kunde vara ägare... så hoppas verkligen att det löste sig med den lille stackaren :) hihi... så nu borde ju även jag komma till himlen hahaha :D så efter det lilla dramat så hamna jag hos tezz, och vi åkte iväg till skövde med sabina och hennes kille för han skulle åka hem :) annars hände det inte mkt, jag och tezz kika lite på youtube hahaha :D och till slut hamna jag hemma hos mamma efter att ha kört i snigelfart.. men sociala som dom är så åkte dom när jag kom, dom skulle ner till götene för att köpa en tidning hahaha... väääärt!! =P men dom borde ju komma snart så dom kan börja laga mat till mig haha :) ska leta upp min kisseman med så jag kan tvångsgosa lite med honom :D hihi... ha det bäst nu och simma lugnt... :)



ciao puss!!! saknar min lilla prins :D love you!!! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0