en ny dag

då var det äntligen en ny dag.. vet inte om jag har så mycket att se fram emot direkt, om en halvtimme ska jag ju dra iväg till jobbet för ett möte i 2,5 timme, JIPPI!! men kan ju inte komma undan så bara att ta sig dit, får ju som tur är sluta 2,5 timme tidigare och ändå få OB de sista 2,5 timmarna haha :)
denna dagen har ju vart rätt soft eftersom jag inte haft så mycket tid på mig innan jobbet, så åt frukost sent och kollat på top model :)
kollade även upp a-kassan igen, så ska skicka ett brev för sista gången nu och se vad som händer (stod ju man skulle göra det så) annars ringer jag, gör allt för att slippa ringa :S usch, hatar sånt.. får nog se till att vara riktigt förbannad den dagen jag ringer annars så jag vågar säga nåt =P =)

borde fan ha städat idag, ser ut som fan här hemma, ska nog ta en sväng till tippen någon dag med, kanske kan göra det i helgen. sen måste jag ge louise sin dvd o de, så jag slippa ha den här o skräpa hihi =P

snart helg, tur det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0