hamnat i bloggträsket

jaha då satt man här igen och skrev i sin blogg.. vet egentligen inte varför, ingen som läser den direkt =P men känns faktiskt rätt skönt ändå att få skriva av sig lite ibland.. nu var jag mest bara uttråkad och trött, men fick ändå där bloggsuget :S så då sitter man här och skriver massa meningslösa ord hihi :)  tänkte ringt mamma och fråga om hon skulle komma på "kvällsmat", som hon gör då och då när vi båda jobbat sent :) men idag var det ingen bra idé eftersom jag bett min underbara snutt att ringa och väcka mig imorn strax efter åtta :S vill så gärna komma upp i tid och tror att det är enklaste sättet, är ju en jävel på att snooza så det är ju inte till nån hjälp =P kan ligga och starta om den där mobilen en halv dag om det vore så :) men nog snackat om det, borde ju vara smart av mig att lägga mig nu såå....



ciao och puss!! (L)


ps. förlåt älskling om jag "var" otrevligt i telefonen, vet ju inte det än men... =P älskar dig! ds...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0