kvällsmat..

då satt man här igen då :) nu sitter jag och äter upp det sista av melonen :) mums mums.. och dricker vatten, visst låter det som man är duktigt haha :) och det är man väl egentligen också, just nu iaf.. man borde fan skärpa till sig men det går bara inte när man försöker tvinga sig själv, helt hopplöst, så förhoppningsvis så kommer det av bara sig själv, om man försöker sluta tänka på det helt och bara gör "rätt" hihi :) ja ja, livet är inte alltid en dans på rosor.. nu fick jag helt plötsligt en tanke på varför man säger så, vad kommer det ordspråket ifrån?! en dans på rosor, hmm, ja ja skitsamma tänker inte gräva i det nu =P


måste ju snart lägga mig eftersom jag beställt väckning igen :D hihi.. och nu kommer jag krypa ner i rena lakan :D bäddade iordning min säng när jag kom hem med rena fräscha sängkläder :D underbart... :) öppnade fönstret i sovrummet med så det blir ordentlig rumstemperatur... fan va varmt det ska vara asså.. tog bort duntäcket idag med hihi, har egentligen aldrig behövt det men =P det är ju sååå mysigt, tjockt och gosigt och krypa ner under :)


längtar verkligen inte till fredagmorgon :O vill inte lämna in min bil :( pratade med min mamma förut och hon sa åt mig att bara köra dit och inte längre på den. så är väl bara att lyda och ställa den där, om jag får det för honom hihi =P min stackars lille bil.. :( tråkigt men den måste service och ju snabbare desto bättre :) jag förstår inte varför tummen alltid ska fastna och rota sig gör den även ibland ;) hihi.. nej usch, inga fler ordspråk nu.. :)


ska nog fasen leta upp vad som sitter på höger sida vid revbenen, har haft ont där till och från sen i måndags :S känns läskigt, blir ju orolig om det är blindtarm eller njuren eller nån jävla skit =P förmodligen är det ingenting alls eftersom jag mår bra för övrigt, men tycker det är konstigt att det ska hålla på så länge :S hmm, ja ja :)


nu så åkte tummen ur och jag ska traska bort till sängen och lägga mig, lösa lite korsord så ögonen blir tunga ;) Natti natt på er/dig eller vad det nu är som läser ;) hihi...


ciao och puss (L)


ps. snart får jag träffa min snutt igen, längtar massor efter dig :) ds...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0