Natti natt...

då var denna arbetsveckan över då, äntligen :)


har haft min mamma här på lite kvällsmat med lite te och mys :) och fisprat haha =P mogna vi är dååå =P men nu har hon åkt och jag håller på att fixa till mina naglar :O lite ovärt och sitta med det klockan halv två en torsdagsnatt men... man vill ju vara fin då helgen kommer ;) så ska bara låta det torka, sen blir det säääängen, woohoo... :)


har begärt väckning igen hihi :) denna gång halv tio dock istället för halv nio :) hoppas han läser det rätt i smset hihi :) blir gött att slippa fixa frukost imorn med, för det får jooosse stå för hihi och hon brukar vara grym på sånt så :) skulle köpa med mig baguetter när jag kom med :P haha.. undra hur jag ska komma ihåg det...


nu vakna min snutt mitt upp i allt :O gött och vakna nu då när han ska börja jobba klockan 6, stackare :) hihi (L)


nä nu ni =P nu ska jag blåsa på naglarna för blotta livet så dom torkar så jag kan få sova lite :) hörs väl kanske i morgon bitti om jag hinner med =P



ciao och puss!! (L)


ps. gå och lägg dig älskling! (L) ds..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0