skit dag...

känns skönt och börja sitt första blogginlägg med, skit dag....
men just nu kunde jag inte hitta ett bättre namn.. vi kanske ska ta det från början.. =P

dagen började ju iofs ganska soft med lite frukost och en kort sväng på "stan"  med syrran och tuvis, gick till leksaksaffären och så, delade en pizza på gatuköket.. kom hem till mig och ändrade om lite i mitt tv-rum innan hon körde mig till jobbet, det var det SKIT dagen börja, kanske inte helt oväntat.. börjar med att våran maskin ännu en gång haft en dålig natt/fm, vilket gjorde mig otroligt tröööött, k******k maskin... eller ja, kan väl inte lägga allt ansvar på maskinerna men vafan, de borde väl för fan fuuuunka, kan ju fan börja jobba på stenålders sätt annars... sen hade vi ett härligt möte med den lite högre uppsatta chefen som varna för att bemanningen kanske skulle dras ner en del, det gjorde mig självklart orolig, mest för att min tumme fastnat i röven och inte gått med i a-kassan, så får hoppas att jag kan hålla mig kvar ,men ska självklart göra allt för att komma med i a-kassan, fattar fan inte varför det ska vara sååå jävla svårt!!!! urk!! sen har ju kvällen på jobbet bara fortsatt med "prövningar"
en sak med det eventuella "varslet" som kan bli gör ju att man börjar fundera på vad man ska göra om man blir av med jobbet, söka jobb känns ju jälvigt meningslöst :O alla är ju fan arbetslösa snart.. har ju inte tänkt mig att sätta mig i skolbänken direkt men måste man så måste man kanske =P får nog ta en funderare på det men det som känns mest aktuellt skulle nog vara att studera lite mat/hälsa, tycker det är kul även om man kanske inte lever som man lär ;) hihi..

som tur är har man kommit hem nu och tagit en dusch så nu är man människa så gott som igen!
sen måste jag säga att Movits kan göra vilken dag som helst att bli bäst!! fick skivan på posten idag!! så underbar!!!!! nästan ett måste i skivsamlingen, inte för att den är så stor men =P

dags att få något i magen innan man kryper ner i sängen...

ciao och puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0