städdag...

nu har man fan varit duktigt...


bad ju min lilla snutt att väcka mig imorse och till skillnad från sig själv så kom ju han ihåg det :) men var redan vaken då han ringde :) men mysigt att höra hans röst ändå på morgonen :) så kvart i nio var jag uppe redan och gjorde frukost :) smörgås med sallad och kalkon, kokt ägg, melon och te :) riktigt mysfrukost i soffan blev det :)


sen när jag äntligen fick tummen ur så röjde jag som fasen, diska och plocka iordning i skafferiet så att allt fick plats hihi :) sen städa jag undan lite så jag kunde dammsuga och som pricken över i:et så tog jag fram skurhinken!! :) så nu luktar det gott i hela lägenheten. känns så gött :) har haft öppet flera fönster under tiden med, så nu är det normal rumstemperatur =P fan asvarmt här annars :S fattar inte det asså.. men men :)


sen var det skönt med en kalldusch :) och nu har jag målat på ett face med så man är klar till jobbet sen =P dom skulle väl tro att man var sjuk om man gick dit osminkad en dag hihi :) sen känner man sig lite fräschare och piggare med smink på med så :)


dags och äta lite nu :) får bli hamburgare som jag gjorde igår :) mums mums.. trist bara att hamburgebrödet var så äckligt :S värsta svampaktigt :P tänkte ju faktiskt vara lite nyttigare och ta det brödet som är lite mörkare än det vanliga vita, sen stod de ju att Max på med, den där hamburgekedjan ni vet.. aldrig mer att jag tänker köpa hamburgare med det brödet där iaf... urk!!! =P


ciao och puss!!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0