tisdag..

då har man precis varit iväg och handlat då =P fick allt bli hamburgare till middag idag :D mums mums...


jag fick en hemsk upplevelse där emot precis när jag hade parkerat bilen och gick ut så hörde jag talgoxen, varför i helvete hörde jag talgoxen, jo, det ska jag berätta för er, för att min lilla älskade mamma alltid tjatat på mig att lyssna efter den där lilla sketna fågeln =P haha... men på sätt och vis var det skönt att höra den, för när jag stod där utanför bilen och lyssna så kom jag på att jag bara valt att sätta på mig tröja idag och ingen jacka, vilken för mig betyder VÅR!!! nu tycker ni säkert jag är jättekonstig som tror att de skulle bli vår 27 januari!! men det var faktiskt skönt och bara få tro att det var vår för en sekund, de kommer iaf få min dag att kännas lite lättare :) så får väl säga, tack mamma för att du tjata på mig som liten ;)


nu ska jag laga mat, är ju snart dags för jobbet så :)



ciao och puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0