torsdag..

äntligen torsdag, fyfaan va göööött :) snart helg, bara en liten arbetsdag kvar. gjort en del denna veckan ändå :)

måndag: åkte in till skövde på eftermiddagen och köpte present till min lilla snutt som fyller år på fredag :D mötte upp syrran i hennes butik (köpte nya gardiner där med hihi) sen åkte vi ut till media markt och kika lite och den nya affären chilli :D maaaaassa skoj där :) synd bara man var fattig hihi =P men fixa present till farsan och kicki med, skönt och bli av med det..

tisdag: blev lugn, tror jag haha, minns inte riktigt vad jag gjorde då så :) men låg i soffan och hade de gött på kvällen iaf, sååå grymt skön soffa man har asså :) skulle kunna ha den som säng om den inte vore så liten ;)

onsdag: åkte in till lidköping direkt efter jobbet, mötte upp syrran, tuva och tobbe på rhodos så käka vi lite :) sen gick vi runt lite i butikerna :) hitta inget direkt =P sen åkte jag hem och drog på mig myskläderna och myste lite och kollade på tv och the hills :) hihi, har blivit helt såld på hills alls, känns lite sorgligt, för är ju ingen dunderbra serie men :P hihi

torsdag: då satt man här då efter en händelserik dag på jobbet :D ska snart åka till ica och hämta mina saker från hm :D kuligt kuligt... :) sen ska jag åka till mammas jobb och hämta mina gardiner som hon sytt :D får la åka hem och pyssla sen :D hihi, kul kul :) sen blire självklart lite hills och mys framför tvn ;) hihi..

imorgon är det snuttens födelsedag :) mys mys... :) ska åka hem till hans föräldrar på kvällen och hälsa på lite :) bara träffat hans mamma innan så kan ju bli kul :) nervöst, men kul hihi :D nu ska jag ta tag i mitt liv lite och fixa i köket efter jag lagat mat :) sen snart dags och dra :) hihi...


ciao puuuss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0