tv-shop..

fyfan va tråkigt.. denna veckan man jobbar eftermiddag så tycker jag det kan vara skönt att sitta framför tvn på morgonen och titta medan man äter frukost men tv-shop är inte något som intresserar mig, blir mest bara förbannad, sååå jävla löjligt!! urk.. säkert hälften eller ja kanske 1/3 av min kanaler visar tv-shop!! VA?!? och är det inte det så är det massa tjat om gazaremsan... orka! ursäkta att jag inte är tillräkligt intresserad av deras krig. skit jobbigt för alla inblandade och tycker det är synd att oskyldiga ska offras bara för att nån testosteronspräng snubbe vill ha krig, usch, blir så förbannad, därför orkar inte jag inte lyssna på skiten, det ända jag behöver veta egentligen är väl bara när det är över. dom behöver inte sitta dag ut och dag in och tjata om det, ingen som blir smartare av det. kan dom inte ta upp NYA nyheter.. jaja..


jaha, nu visar dom väder också :S nu blev det ännu mer deppigt =P urk.. mulet mulet mulet... dom kan ju snart sluta visa väder med, är ju bara samma skit hela tiden..


nu kom jag på en sak jag kan göra av denna dagen! rensa garderoben!! :) haha.. det blir bra det..



ciao och puss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0