vaken..

*gäääsp*


var lite segt idag faktiskt... men skönt att man är uppe så man kan ta vara på dagen :) vet inte vad jag ska göra förut  att lämna min lilla bil men kan nog hända något kuligt :)


fick en liten tanke på jobbet igår, har absolut ingenting med bilen, vad jag ska göra idag eller att vara nyvaken men.. måste skriva det medan jag kommer ihåg det :) hihi..
hmm, förstår inte en sak. vet inte riktigt hur jag ska skriva detta på något bra sätt men. människor som kämpat med sin vikt och så, finns ju en del som gör det nu för tiden ;) en del av dom som lyckas med det, dom blir så, hmm hittar inget bra ord för det. det jag vill komma fram till att dom tycker helt plötsligt att dom är så himla mycket bättre än andra. varför?! dom om några borde väl veta vilken kamp folk har? då menar jag inte bara mot övervikt, kan ju vara vad som helst, men deras spydiga kommentarer.
känns som att människor som tänker kämpa mot ett mål som rör deras egen kropp, lika väl utsida som insida, tänk efter innan vem du är, så att du kommer ut som samma människa på andra sidan, så att du blir den du faktiskt är när du nåt ditt mål. sen tycker jag man kan låta andra folk vara, finns faktiskt dom som kämpar hela livet utan att det kommer någonstans, men då har dom iallafall gjort sitt för att nå sin dröm.
tror faktiskt att man behöver en dröm hela livet, sen kan det ju självklart variera, ibland når man kanske en dröm, men då får man ju hoppa på nästa :)


så nu har jag fått skriva av mig lite. kommentera gärna om ni vill, men så ser jag det hela. låt folk vara och sköt er själva. den ända gången man egentligen behöver bry sig det är om någons liv är i fara, men hjälp då istället på något sätt eller håll käft och sluta med era spydiga sätt. Skärpning! ;)


nu ska jag ta tag i denna dagen...


ciao och puss... (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0