Beroende..

Varför?? hahaha.. Skrattar åt mig själv, samtidigt som jag vet vad andra kommer tänka nu, när jag kommer säga det jag håller på att säga/skriva.. Men vafan bryr jag mig om det, nada!! Hahaha, det får mig att skratta.
Var inne på Halebops hemsida för att kika på deras mobiler, ja deras mobiler!!! För kände att jag inte hade råd att köpa mig en helt ny och varför inte då köpa en med abonnemang? Jag slipper betala flera tusen för en ny mobil och det kommer kosta mig ungefär lika mycket som det gör nu, abonnemanget kostar typ samma i månaden som det gör nu när jag laddar på min, såå its a win, win :) hahaha.. Då kommer vi till valet av mobil dock... Help me...

Hmm nu vill inte bilderna laddas upp.. Gör ett sista försök nu annars lägger jag in senare.. Urk..

 
Nu får ni hjälpa mig?? Vänstra eller högra?
Vänstra är ju bättre men högra snyggare...? Hmm..

Puss på er...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0