Bilder..

 
Köpte två BH:ar på Lindex för 199 kr/st.
Blekmedel på HM (59 kr eller nåt tror jag) och ansiktsmask från Nivea (ca 19kr (?)).
 
Två små söta toppar köpte jag med.
Den lila är från VeroModa 130 kr och det grå linnet är från H&M för 98kr.
Köpte ju även en svart Björn Borg plånbok som jag missade att fota. Köpte även 2 par jeans leggings från VeroModa, gick inte och fota dom, såg så konstiga ut. Köpte ett par ljusa jeansfärgade och ett par svarta. Tror dom kostar ca 260-280 kr eller nåt. Riktigt sköna iaf. Har fyra stycken nu!
Tror det var det.

Nu ska jag slappa framför dator och tv + beställa min mobil hihi. Lägger nog upp en bild på den sen!

Puss..

 

Kommentarer
Postat av: Tezz

Din lilla apa.! Fina saker =) imorn ska jag med shoppa.wooho. ÄNTLIGEN. fast åker nog ensam. lika bra det. hihi. så kan jag gå i min egna värld. jippi.blir najs bajs det... <3 puss

2009-07-14 @ 05:13:28
URL: http://terezeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0