Blandade känslor....

Igår när jag skulle lägga mig för att sova så upptäkte jag att min %#%#&%##%%&¤# katt hade klöst på min fondvägg i sovrummet!!!!! Blev så otroligt förbannad att jag höll på att börja gråta!!! VARFÖR skaffar man katt...???? FAN!!!!! Gjort är gjort och senare idag åker han ut!!! Pallar inte mer nu asså.. Är ju värre än och ha unge!! Saken är den att just där han har förstört går inte att täcka med något =/ Kan inte ha sänggavel så högt upp... Ja ja... Över till dagens händelser istället :)

Vaknade och ringde min mamma för och se om man kunde få lite frukost och självklart kunde man det!! Mums, så mycket godare och äta frukost hos någon annan och med sällskap. Efter lite snack och brevskrivande till släktingarna i Canada så åkte jag till kusin Josse. Väl där så bestämde vi att vi skulle dra och bada, utmana vädret lite! Hmm...
Fick med oss kusin Tobbe med och Krille och Neo såklart. Åkte till Björkelasand (stavning vet vi inte, haha, hade en diskussion om det i bilen). Iaf.
Vi kom fram efter lite om och men. Kikade upp på himlen och insåg snart att det egentligen inte var badväder + att det hade regnat där innan det såg man ju.
Tuffa som vi var så skulle det badas, så var det bara. Själv har man ju blivit lite badkruka på senaste men det var bara och bita i det sura äpplet och hoppa i. Doppade tom huvudet, var tvungen var så himla kallt i vattnet att det var det ända som hjälpte, låter kanske konstigt men.. Lite badat blev det iaf.
Har man 2 veckor semester så måste man!! Badade mest av oss 4 iaf! På land igen så skulle vi fika lite, gick inte så bra eftersom det började komma små droppar och då var det bara att byta om, fort som fan! Slänga in unge, hund, barnvagn och oss i bilen, hahahaha.. PANIK!
Gick bra iaf, lite äventyr ska man väl ha. Bestämde oss för att fikat som vi hade köpt måste ätas upp och åkte då till Hällekis Camping och satt i bilen och fika vid vattnet. (Hade då slutat regna) Så ut med unge, hund, barnvagn och oss för en lite promenad på campingen. Krille och Jossan är ju mycket för det livet så dom ville se sig omkring. Sen var det bara hem hem hem. Hem till Josse då för lite grillning och Allsång på Skansen, hmm... Fick ju sig ett par goa skratt. Efter det så blev det popcorn och Deep Blue Sea. Har ju sett bättre filmer men. Haha.. Gött och bara sitta och slötitta.

Hem kom jag nu för en stund sen, skönt med riktiga heldagar med allt som hör semestern till.
Nu ska jag inte skriva mer, blir så himla tråkigt och läsa för er! Hihi...


Puss, skriver mer imorn när jag vaknar, så får vi se vad som händer då!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0