Börjar likna något..

Hejsan..!!!

Idag har jag tömt alla lådor! Hela förrådet i garaget är fullt med lådor och grejer dock :) hihi... Känns iaf skönt att huset kan bli ett riktigt hem till slut. Men det finns ingen plats..!!!! Hahahaha.. Hade ju räknat ut det innan så får ta en dag längre fram då jag kan slänga massa skit. Eftersom det är semester nu så får det helt enkelt bli en annan gång :)
Har tvättat en del men finns mängder med tvätt kvar, bläää.. Får se om jag fixar lite med det även imorn. För imorn blir det städning, dammsuga och kanske tom svabba. Då är det städat och fint när jag kommer hem från en helg i Lilla Edet :) Åker tidigt på fredag, syrran ville jag skulle vara framme tidigt så blir väl att åka vid 9 senast =/ urk.. haha.. Ska bli jättekul iaf att få träffa mina små prinsar och bara umgås med min syster. Blir riktigt mysigt.. :) Skönt och komma bort lite med. Självklart får man dåligt samvete för kissen men jag måste ju leva också. På sommaren ska man inte vara inne eller hemma, hahaha.. Då är det borta match som gäller :) hihi...

Nu ska jag slappa resten av kvällen i soffan och äta upp resterna från chipsen och dipen igår :) Mums...

Josse, Krille och Neo har även varit här idag och hälsat på, därför jag inte hunnit städa färdigt :) Så finns ju lite kycklingtallrik kvar i kylskåpet som vi köpte tidigare då vi kände att vi alla var hungriga och stressade :) haha.. Inte lätt när Rocco har så god mat att erbjuda också :)

Puss på er. Hoppas ni haft en toppen dag..
Händer i helgen??


Puss...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0