Bränd...

Heeej...

Kom hem för en lite stund sen. Sikken dag det har varit, underbart..!
Åkte ju hem till syrran förut som sagt på lite frukost. Sen skynda vi oss ner till pappa och badad och där låg vi hela dagen. Riktigt skönt var det. Tills det att man kom in och såg sig i spegeln, hahahaha. Bräääänd. Ovanligt, not! Men ska man få någon färg så. Var en riktigt perfekt dag. Vi fick mat hos pappa och Kicki med. Kyckling och färsk potatis, mums mums. Farfar och farmor kom ner med jordgubbar också, mums det också såklart! Kul och se dom, men man skäms så varje gång att man inte hälsar på dom oftare =/ Lika trevligt varje gång man ser dom iaf. Körde hem syrran och barnen sen och självklart ville hon så gärna att jag skulle stanna, för att jobba!! Så var bara att sätta sig och pilla med prislappar och grejer till hennes medeltidskläder som hon ska sälja på Gotlands medeltidsmarknad. Fick iaf lite fredagsmys, chips och godis och te och sen kolla vi på Jägarna, uuusch.. Sveriges äckligaste film. Åkte hem i slutet då jag inte orkade kika mer. Så nu sitter man här och kikar lite och ska nog lägga mig om en liten stund. Måste smörja in mitt stekfläsk med after sun nu... Aj aj aj...


Puss puss...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0