Duktig..

Känner mig ganska redig faktisk. Har handlat, lite mer storhandling än vanligt, känns skönt. Så skulle tro att det blir tacos ikväll. Mums!! Jag har diskat och gjort fint i köket, planterat om lite blommor eller en blomma iaf. Tömt handdammsugaren. Skrapat rent fönsterbrädshållarna. Som jag snart kanske kan sätta upp, hmm. Måste ju fortfarande ha brädorna som dörr, hahaha. Men snart kanske!
Så, vad ska jag göra nu..? Jo nu ska jag sätta in massa papper i pärmarna, så saker hamnar på sin plats, bra va? :)
Fick ett mail med från Halebop att varan är levererad. Wohooo...!
Kissen är fortfarande ute och solen skiner och det är varmt och skönt, känns riktigt bra att kunna ha dörren öppen. Hade ju varit skönt att åka iväg och bada med kusinerna med men. Bra att jag fått lite gjort iaf!
Börjar ju få lite ångest för att semestern snart är slut, men jag intalar mig att inte försöka tänka på det och att det kommer gå bra på jobbet när jag börjar igen. Har ju 3 veckor att ta ut någon annan gång vilket känns riktigt bra!!

Hur har din dag varit...?


Puss puss...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0