En...

Jopp, precis så många näsborrar kan jag andas genom nu.

Hej förresten..

Fan va trött jag blir. Hatar att vara snorig. Näsan blir ju helt förstörd av allt snytande. Sen hatar jag att andas genom munnen med. Blir så torrt och äckligt.

Ja ja ska inte gnälla mer.

Hände en liten positiv sak på jobbet idag och det är att jag slutar kl 12 på fredag! Weeiieee... Då åker man iväg till Orust! Jippi. Sen blire Liseberg på söndagen. Så bäst för den förbannade förkylningen att den ger sig då.

Tvättmaskinen är igång med så man har något att ha på sig. Diskmaskinen är klar och behöver städa. Men tror jag tar det imorn, för nu ska jag slappa på soffan! Vila bort sjukdomen. Hahaha..

Nu ska pekingsoppan och den strimlade biffen med bambuskotten få vila i magen lite. Jopp, blev Kinamat idag från Canton. Mumsigt värre! Finns ingen bättre kinamat. Måste äta sånt när man är sjuk, delvis för att man inte har lust o laga mat och det smakar skit det man gör själv, sen behöver man piggas upp. Ingen annan gör ju det för en så då får man göra det själv. Hihi... Lika bra det, då blir det som man vill.


Puss på er...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0