Fint.

Nu ska ni få en fin låt av Regina Spektor.


Riktigt fin är den. Lyssna på texten med, texten som gör den extra fin.
Nu är inte jag troende eller så men finns ju ett budskap i låten.

Hade inget annat och komma med.
Måste röja lite här innan jag drar hem till mamma på lunch. Syrran med familj kommer ju i helgen och vill titta på huset på riktigt för första gången. Dom gick på utsidan och kika in i väntan på att jag skulle få huset. Nu får dom äntligen komma in. Dock är det ju fortfarande kaos. Men ska göra mitt bästa imorn.

Hur har ni det? Händer i helgen för eran del??


Puss puss..

 

Kommentarer
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Hej! jag har själv jättetunna naglar som skivar sig! mitt knep för att jag inte ska pilla sönder dom och bryta dom är att ALLTID ha dom målade! underlack, lack, och överlack har jag alltid! och jag tycker faktiskt att de är bättre nu! trind nail repair är bra annars tycker jag om du vill stärka naglarna! =)

2009-07-30 @ 12:34:15
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0