Hejje...

Hej på er..!

Blev verkligen förvånad då jag såg kommentarer på mitt ena inlägg. Hahaha.. Är verkligen ovan vid sådant. Brukar få från Tereze oftast, haha.. Inte för att jag är ledsen för det. Var riktigt roligt iaf att få lite kommentarer. Tack för det..!! Bloglovin? Hahaha, jag är verkligen nybörjarare på detta med bloggar och allt. Gillar och läsa och att skriva och har läst om bloglovin, men vad är det..??? Hahaha.. Mycket haha nu, får sluta med det!

Jobbade första dagen idag efter semester, gick riktigt bra faktiskt! Är super att vara inställd på det värsta, då kan det ju bara bli bättre. Right? Blev till att handla efter jobbet eftersom jag var alldeles förslappad för att göra det igår, sen är inte söndagar någon bra dag att handla på heller, så det så :)
Blev sallad till "middag". Ska göra räksmörgåsar sen med ägg, sallad, räkor, majonäs, stenbitsrom(röd), rödlök och lite citron på toppen! Va säger ni?? Syrran kommer förbi efter jobbet så blev ju tvungen och bjuda henne på något. Sen blire promenad i Petersburg. Härligt, gött och slippa gå själv med. Då kan man ju alltid prata om sina tankar!? Min familj får verkligen reda på allt, på gott och ont. Mamma och mina två helsystrar får iaf veta allt. Idag blir det äldsta syrrans tur att lyssna, kanske om jag har lust. Kan vara så att jag håller det för mig själv ett tag till. Hahaha, nej inga fler haha.!

Kissen var ute hela dagen då jag var på jobbet och han trivs nog där eller under min altan iaf. Är ute fortfarande har bara ätit lite i omgångar.

Ha det bäst..!! Puss...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0