Helgen är över..

Tyvärr är helgen över nu! Men vilken toppen helg det har varit!!!! :) Så nu ska jag se om jag kommer ihåg allt :)

Vi börjar väl då självklart med fredagen. Jag gick upp och tog mig en dusch, då min kusin Josse skickar och frågar om jag ska med óch bada. Självklart!!! Åkte till Björkelasand och badade, såååå skönt! Första doppet... :) Lilla söta Neo tog också sitt första dopp i Vänern :) Har söta bilder på han som jag lägger upp sen.
Hemma i Lundsbrunn igen så hann vi knappt komma innanför dörren förrän vi drog i väg till Lidköping för en snabbis shopping. Hittade en del ändå, kanske kommer upp bilder på det med senare. Då vi var färdiga där så åkte vi hem till moster och fick grillad kyckling och grillade revben, mums mums...!! Var party där med eftersom kusin Tobbe skulle fylla 20 på söndagen så hade hans polare fixat fest och en överaskning, som jag tror jag hoppar över att skriva om ;) hihi.. Dom drog iväg ganska tidigt och tur var väl det för ett tag efter så kom värsta åskovädret!!!! Fyfan, trodde vi hade fått nog av sådant. Var ju grymt då man stod i fönstret och kikade på många snygga blixtrar, men huvudet mådde inte bra av alla spänningar i luften. Eftersom ovädret inte ville ge sig så åkte jag och Josse hem och tittade till kissen och hämtade min tandborste så sov jag hemma hos Josse, hon gillar ju inte alls sådant väder och till slut hade hon ju nästan skrämt upp mig med.
Sedan kommer vi vidare till lördagen, då jag vaknade runt 10 så var ju att skynda upp och säga hej då till Josse för att senare dra iväg hem eftersom Erica, Mojje och Louise skulle komma vid 11 :) haha... Var så pinsamt att behöva visa upp huset med tanke på hur det ser ut =/ urk.. :) Städa städa måste göras!! Var iaf jättekul att dom kom, vet knappt när jag såg Erica och Mojje sist :) Kul kul.. Kissen charma dom alla som tur var :) hihi.. Louise åkte även på att titta till min kisse nu när jag drog till Dillö. Hann bara duscha och packa efter folket åkt. Var bara att dra till Dillö sen och hinna göra lite ärenden först. Runt 14:30- 15:00 var jag nog vid Dillö, fick ett mess från syrran där hon tyckte jag skulle starta  grillen eftersom dom var kvar ute på sjön men skulle komma om 10 min. Så sagt och gjort..! Sminkade oss, jag, Lindis och Petra som också var där :) Var ju tvungna och göra oss snygga för kvällen ;) hihi.. Efter att vi käkat så åkte vi in till en förfest där vi hann vara kanske 15 min, hahaha.. Så värt! Var ju så att EMD spelade klockan 19 och det fick vi ju inte missa... Helt okej var dom faktiskt. Bättre än vad jag hade trott.. :) Kul och se lite liveband. Vi hade ju alltså hamnat på Töreboda-festivalen för er som inte vet :) Såg även lite av Sahara Hotnight och avsluta kvällen med Beach Boys, sååå bra!! Hela kvällen var superbra!! :) (Kommer även bilder på detta senare, orkar inte lägga upp nu) Var nykter med så vaknade upp pigg och fräsch :) Sov till 11:30 sååå skönt och få sova ut, även om jag vakna kanske 4 ggr innan men :) hihi.. Gött iaf.
Söndag, idag alltså. Ja, jag vaknade upp vid 11:30 som sagt. Då kommer syrrans grannar på Dillö och frågar om Tuva var vaken. Han hade med sig typ 3-4 ungar, hahaha :) Men eftersom Tuva var nyvaken så gick dom hem igen så Tuva fick äta frukost, sen gick vi med henne dit till deras sommarstuga. Jättefint hade dom det. :) Så visa dom deras hus där dom bor nu, dom kommer från Australien egentligen eller pappan gör det. Dom hade ett hus vid vattnet eller jättenära vattnet i Sidney. Nice nice nice.. :) Iaf, jag, Lindis och Petra tog en liten promenad sen på Dillö, till badplatsen som finns och den lilla båthamnen :) hahaa, så söt :) Har även bilder på detta som kommer upp. Sen var det bara att åka på kalas hos Tobbe som fyller 20, Grattis grattis till dig min söta kusin!!! Kan inte förstå att han är 20. Usch, känner mig så gammal =P Var iaf en supermysig dag. Dom hade ställt upp mammas partytält, ett stort stort partytält, där satt vi och käka smörgåstårta och till efterrätt blev det glass med jordgubbar. Var mysigt då det regnade lite ibland, kallt blev det men mysigt iaf. Så nu ville han ju ha förfest där imorn och senare gå på Måndagsklubben.. Vore kul så får se om jag hänger på :) Vill ju få med mig Josse med :) hihi.. Men vafan man måste ju få komma ut och roa sig lite ibland med :)

Nu tror jag att jag fått med allt, i det stora hela iaf :) Min katt har haft damp ända sen jag kom hem och det är 1½ timme sen!!! Då kanske han är trött ikväll iaf. hahaha. Lille busen :) Tack så oerhört mycket Louise för att du hjälpt mig med kissen!!!!
Nu ska jag bädda min säng med nya fräscha sängkläder och sen krypa upp i soffan en stund till sen sova :) Pappa och Kjell kommer ju imorn och ska börja med altanen så :) Äntligen!!!! :) Wohoo...

Natti natt, hoppas även ni haft en toppenbra helg!!!

Puss puss..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0