Hemma!

*gääääsp*

Har varken tid eller lust eller ork och skriva nu.
Sprungit runt på Liseberg i flera timmar, säkert inte hälften så länge som alla andra men det räckte!! Jag och syrran åkte hem själv, så Tobbe och Tuva fick åka med Anders och Josefin hem. Skriver mer om allt imorn. När jag fått lite skönhetssömn. Eller ja.. Sitter här osminkad, inte borstat tänderna och har skitiga sängkläder som varit på Orust och vänt! Hahahahaha! Fyfan! Kommer man hem halv tolv så. Var en lång resa hem, uuusch. Sen skulle man hämta nycklar, då hamna man på te hemma hos Josse, och först handla vi i Skara. Hem till mamma för att hämta packningen, sen hem till syrran och hämta bilen.. lalalalalaaaaaa.... Röva! Nu är jag hemma och nu ska jag sova.

Tur det är skift man jobbar så man får sovmorgon imorn...


PUSS! Hoppas eran helg har varit bra!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0