Hundvakt...

Hejsan hoppsan..

Idag har jag varit hos syrran igen. Tittat på henne när hon sytt lite och så. Fick vara hundvakt åt kusinens lilla hulli med. Och syrran var hundvakt åt mosters Zimba. Så vi tog hundarna på en promenad till mamma och "vattnade katten", alltså matade katten och vattnade blommorna, iaf dom som behövde vatten, tomaterna i växthuset och så. Tuva och hennes kompis cyklade med oss.

 
Här har vi Lindis med Zimba. Tuva och Elvira på cykel och lilla Zorro.
Tuva är en jäkel på att cykla så till slut så...


Satte hon säga vid vägen och väntade på oss andra som inte var lika snabba. Haha..

När vi kom hem så beställde vi pizza och körde tysta leken under maten, hahaa.. Hade fått skavsår i öronen annars kan jag lova.
Linnea kom förbi med en korg med kantareller, muuums. Så efter rensning av dom och lite stekning så blev det kantarellmackor, sååå gott..! Tur det tar lång tid att rensa och tillaga annars hade jag inte orkat något efter pizzan. Riktigt gott var det iaf.
Sen orkade inte jag mer och drog hem.
Nu sitter man här och kollar in Ami i Miami Ink, muuums han med. Hahaha...

Puss på er...!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0