Ideér...

Får lite ideér när jag kikar runt lite på bloggar. Såg en sak som jag kikat på för längesen. Har en bild här så ska ni få se.


Visst är detta fint, det är en fönsterfilm. Tycker den är så himla fin och funderar på att ha sånt i mitt sovrum. Både fint och praktiskt. Men efter denna shoppingdagen så får jag nog vänta lite och be om andras åsikter.. Så..?? :)
Har massa annat jag behöver med, ska nog sätta mig och skriva ner lite. Oj oj oj, känner hur dollartecknen rullar runt bakom ögonlocken..

Ska väl fortsätta titta på Beck här och fortsätta gnagga på mina micro popcorn, haha... Ska börjar skriva på min måste-ha-lista, får se om jag skriver ner den här sen..

Puss på er...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0