Inte bara hemmet...

Inte bara hemmet har fått pyssel idag. Jag har allt pysslat om mig själv lite med. Körde ansiktsmasken jag köpte i måndags, kändes riktigt skönt. Sen har jag fixat naglarna, filat och målat vit under och lackat på. Då kanske man är lite fin imorn då man ska på kalas. Var bjuden hem till Louise klockan halv fem. Tårta tårta..!! :)
Behöver nog ta mig en promenad imorn, känns som jag bara ätit massa feta saker och legat på soffan hela semestern, inte bra alls. Usch..!! Fan, bor ju granne med ett elljusspår. Ut och röra på sig ska man! Lika bra och börja nu så man kört ett par ggr innan man börjar jobba igen.!
Vad tror ni om det? Hahaha.. Ni känner mig va? Hmm...
Någon som ska med?! Kan behöva någon som peppar mig. Fan syrran och jag skulle ju göra det. Det ska jag påminna henne om! Yes!!
Undra om min mobil kommer imorn, läääängtar. Jag vet jag har ett fel, är beroende jag vet. Det är väl bättre än andra beroenden som cigg, alkohol osv. Kanske? Okej jag röker väl kanske ibland och dricker väl någon gång, väldigt sällan men är ju inte beroende iaf. Roar mig bara lite, hahahaha. Usch, det lät inte bra. Men vad gör det om 100 år!?!

Kollar på The Sex Education Show, hahaha. Är faktiskt bra. Alltid lär man sig något nytt.


Puss på er.. <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0