Jägarn..

Min kisse har nog blivit en jägare trots allt. Trodde det skulle ta lite tid innan men inte då. Låg en död mus i mitt garage och då berättar mamma att det hade legat en fågel där i fredags med. Blääää!! Men han är ju katt och katter ska jaga så, bara och leva med det.

God kväll förresten :)

När jag kom hem från jobbet nu så hade jag 17 mail, hahahaha. Min kusin hade roat sig med att tagga lite bilder på FB. Gött man slappa göra det själv iaf. Hade fått ett från syster-yster med som jag ska svara på då jag är klar med inlägget.
Inte hänt så mycket annars. Funderade på om jag skulle börja skriva på min lista över vad som behövs göras men, hmmm.. Behöver skriva en handlarlista med så blir nog en sväng till Coop imorn, eller Ica.

Funderar lite på listan över hemmet... Kanske skulle börja skriva på den lite redan här och nu...?

* Måla "kattrummet"
* Hänga upp elementen
* Sätta upp fönsterbrädorna
* Köpa hatthylla
* Köpa skohylla
* Köpa badrumsskåp
* Köpa extra förvaringsskåp till badrum
* Ev. köpa handdukstork
* Fixa iordning fönstren i "kattrummet"
* Få bort jordhög + buske från gräsmattan
* Göra rent taket
* Göra rent och lägga om plattorna
* Tvätta utsidan av huset
 
Sen finns det ju självklart andra projekt, som att renovera badrum, köpa ny soffan osv..
Får se vart allt börjar. Finns och göra iaf. Urk urk urk...
Imorn får det nog bli att klippa gräs om det är uppehåll. Svårt och tänka mig det bara. Behöver tvätta med, men tar ju 3 dygn innan skiten torkar så vill ju helst hänga ut det. Huset mår ju skit av att ha massa fuktig tvätt inne. Aja baja!!

Ska luta mig tillbaka i sängen nu och sova. Ska försöka komma upp i tid imorn, yeah right...(?) hahaha.

Jävlar kom ju på jag skulle svara på syrrans mail, hahaha..


Godnatt på er iaf!!! Puss!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0