Kattlucka...

Fan va man bloggar mycket under semestern.. Haha.. Måste ha riktigt tråkigt.

Saken var den att nu när kissen gick ut och inte hördes när jag ropade på honom, han jamar ju annars, hela tiden! Då blev jag nervös och tänkte att han kan ju inte va ute när jag stänger för natten. Han är ju van vid att springa ut och in som han vill. Därför har jag ju blivit mer säker på att jag behöver en kattlucka. Känns taskigt att ha han inne eftersom katter är nattdjur. =/ Men vågar verkligen inte ha han ute nu när han inte kan komma. För fan om han väcker mig på nätterna genom och stå ute och skrika! Det funkar inte! Så nu måste jag hitta ett ställe som säljer en lagom billig och bra kattlucka. Kan ju kika på det samtidigt som jag kikar på en present imorgon.
Lycka till till mig..
Måste ju ha någons hjälp med sånt där, haha..

Nu sitter han och jamar igen, som vanligt men känns taskigare nu när man vet att han kan gå ut. Får stå ut med det helt enkelt tills jag hittat en kattlucka! Punkt slut, hahaha...


Natti natt, tror inte jag skriver mer idag iaf. Puss...!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0