LA ink..

Sitter och kikar på tv för ovanlighetens skull.. Händer grejer i Kat´s studio. Hihi.. Här händer det dock ingenting..!! Har tvättat, var skönt det iaf. Drar eventuellt till Josse senare, får se hur det blir.

Man har så många tankar när man inte gör någonting, är nog därför jag vill ha något och göra, för att slippa tänka. Tänker dock inte skriva om alla mina tankar, delvis för att dom ändras hela tiden och sen är det alldeles för privat ;) hihi..

Lite av mina tankar är nu hårfärgningen och mobilen, hahahaha :) Sånt som ni kan hjälpa mig med.. Hihi.. Kikade på gamla bilder jag har på min nattstad där jag såg hur jag ser ut i ljusare  upptill och mörkare underhår, fint faktiskt. Saken är den att det kändes ju inte likadant i verkligeheten, blev bättre på bilderna. Är fortfarande sugen på att beställa en av mobilerna med, ska kika vidare på det och se om jag kan behålla mitt nummer och sånt skoj.. Vi får se.. :)


PUSS... :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0