Make-up artist..?

Satt här vid datorn och kikade runt lite på olika bloggar så hitta jag en riktigt rolig. Var en tjej som var make-up artist. Hon hade massor med fina bilder på olika sminkningar. Tycker sånt är så roligt så slutade med att jag stod i badrummet och sminkade mig. Kanske vore något? Är säkert ett hårt yrke med mycket jobb och lite betalt. Säkert massa skit göra. Hade varit riktigt kul och kunna smink bra. Kunna massa knep och ha rätt saker och produkter för och göra ett bra resultat.
Vad tycker ni? Skulle det passa mig..? Hihi..

Bör nog lägga mig snart. Ska tydligen äta frukost hos syrran halv 10 imorn. *pust* Är det semester..??


Puss puss..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0