Måndax..

Hej hopp...

Idag är man inte på topp...!
Vaknade runt 8.30 igår och hoppades på att få slippa lämna sängen. Farsan ringde strax efter och sa att han var på väg att han bara skulle plocka upp Kjell först. Så var bara att hoppa ur sängen och klä sig och plocka undan lite. En stund innan dom kom börja det ju självklart regna! Regna till och från hela dagen, tråkigt. Men fan va vi jobbade, jaaaa, VI, jag hjälpte faktiskt till :) Var riktigt duktig faktiskt :) Bar leca-block, skruva fast plankorna och lyfte bort plattorna som låg där innan :) Blääää, hitta massa äckliga myror och massor med myrägg =/ BLÄ BLÄ BLÄ! Senare bjöd jag dom på mat :) Självklart från Rocco :) Hahahaha... Fyfan va gött det var, var ju svinhungrig, åt ju ingen frukost smart som jag är ;) Har iaf en altan nu!!!! Ny trappa upp på den och så :) Blev sååå bra, är supernöjd. Mitt lilla söta hus är mycket finare nu :) woohooo... :)
På kvällen sen iaf så var det ju dags för Måndax kvällen. Var ju bara och hoppa in i duschen då dom avslutade trappan där ute, kände att jag itne kunde bidra med något då :) hihi.. Åkte med dom till Lundsbrunn och sminkade mig hemma hos Josse. Sen var det dags för en lite förfest hos lill Tobbe.... :) Riktigt trevligt faktiskt.. Vid halv elva, elva så drog vi in till Lidköping. Var första gången jag var på Måndax så hade väl egentligen inga förväntningar.. =P Riktigt kul var det iaf, massa folk var det. Tiden gick väldigt fort iaf. Till slut kom jag och Josse på att vi inte kunde ta oss hem, våran skjuts hade redan åkt, vilket var mycket förstårligt, kan inte vara så kul och vara nykter då alla polare står på dansgolvet och är fulla och glada + att han skulle jobba idag. Ja ja :) Slagga över i Lidköping iaf. Hade lagom huvudvärk på kvällen så hade svårt och sova. När man senare vaknade så hade ju inte huvudvärken gått över direkt.. :( urk... Kjell kom och hämta oss som tur var runt 11, då var det bara dirket hem till mamma och lägga sig på soffan =/ blä blä blä va kass jag blev. Är så himla tråkigt och dricka, spelar ingen roll hur mycket eller lite så blir jag så kass. Inte värt det egentligen. Tur man inte dricker så ofta :) hehe...

Nu sitter man här och dricker cola och kikar på FB, haha... Mår fortfarande halvdåligt, har ju inte så mkt i magen så, bara managrynsgröt som mamma gjorde till mig förut :) Mums mums.. Min mamma är bäst :)

Nu ska jag sluta skriva och sen lägger jag upp bilder ikväll när jag kommer hem på helgens fester och gårdagens :) hihi..


Puss hejs...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0