Mår dåligt...

Usch usch usch..
Mår så sjukt dåligt när jag inte vet vart min katt är.
Han har ju inte bott här så länge och jag vet att dom brukar vara ute och svira, men inte min katt. Han är en fegis, han lämnar inte sin matte så snabbt. Jag vet det. Känns som det har hänt något otrevligt. Åkte den andra vägen hem från mamma och dom nu för att kolla lite på väggen/diket men såg inget. Finns ju 100 olika saker som kan ha hänt. Han kan ha blivit inlåst i någons garage, han kan ha kommit hem till någon som ville kela med honom eftersom han är sjukt kelig och fortfarande ganska mager, dom kanske tycker synd om honom. Men han har sitt reflexhalsband runt halsen så folk vet att han tillhör någon, MIG!!

Jag får bara hålla tummarna. Tyvärr är jag beredd på det värsta även om jag inte vill vara det. Fy Fy... Är det så att han skulle ha blivit påkörd så kommer jag inte att skaffa en katt så länge jag bor här. Har så svårt att tro att han skulle vara påkörd dock eftersom han är så feg. usch va jobbigt detta är.

Ska iaf försöka lägga mig nu. Har varit en trevlig kväll hos mamma ikväll iaf. Skriver nog mer om det imorn.


Natti och puss...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0