Myspys..

Nu ska jag sysselsätta mig med min favorit hobby, myysa :) Livet är så nice när man duschat och satt på sig massa mjuka goa myskläder och krypit upp i soffan... :) Kollar på MTV nu på ett program om unga tjejer som ska adoptera bort sina barn =/ Förstår att dom tycker det är pest och pina när dom fött dom och har sitt barn i sina armar.. Usch, skulle inte vilja hamna i den sitsen, iofs så skulle jag aldrig fundera på att varken adoptera eller göra abort, faktiskt. Har svårt för sånt, tycker inte det är fel något av det men jag tror inte jag skulle klara av det. Jag skulle hellre ta hand om mitt eget barn och ta dagen som den kommer. Ödet, tror det mesta händer av en anledning, det mesta iaf :)
Behöver ju inte diskutera det mer med mig själv.. Har ni åsikter om det så kommentera i så fall, alltid kul med diskussioner :) hihi..

Här har jag nu tänt upp ett par ljuslyktor, mys mys. Ska hämta mig en cola sen bara ha en underbar lördagkväll i soffan..


Har ni myspys med..??


Puss puss...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0