Oj..

Här sitter jag och funderar på vad jag ska göra..? Märkte ju att det var uppehåll och ganska fint väder ute så då får man ju passa på och göra sånt som behövs göras ute. Hmm.. Skrapa och måla ytterdörren, klippa gräset, skrapa rent fönsterbrädshållarna, det kan man ju sitta ute och göra.
Har iaf ätit frukost nu och kikar lite på Mannen som talar med hundar, tycker det är jätteintressant.

Ja ja.. :) Får nog planera min dag lite nu, hmm.. Får nog börja med gräset.. Det måste ju verkligen göras.. Växer som ogräs när det regnar och då kan jag inte klippa det heller. Är nog fortfarande lite blöt men kommer ju bli knähögt annars.

Hur ser eran söndag (vilodag) ut? :) hihi...


Puss puss...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0