Ondskan...

Ligger under filten och kollar på Ondskan.. Den är faktiskt bra, + att Andreas är så snygg hihi... Hade inte Gustaf haft sin roll som överhuvud så tycker jag nog ändå att han är snyggast, MUMS!! hahaha... Ska väl inte sitta här och dregla men, svårt och låta bli. Just nu är det Nyheterna, kan vara bra med lite update.
Var inne och kollade på SMHI´s hemsida med för och kolla hur resten av min semester skulle bli, regn regn regn. Litar ju inte helt på SMHI men känns som det bara kommer vara regn. BLÄ!! Kunde ju vara kul med ett par dagar sol på sin 2 veckor långa semester.. Blir till att fixa med mitt lilla hus iaf. Tur man har saker och göra inne. Behöver ju måla min dörr med. Ska börja med att grundmåla den, men känns inte så lockande när det regnar =/ Måste få ut min katt med snart, hahaha, han har ju spelet hela tiden nästan. Ska bli skönt när han kommer kunna gå ut och in som han vill..

Sitter här och pratar med Tereze samtidigt och hon hade färgat sitt hår så nu blev jag med sugen på det... :) hihi.. Funderar på att slinga det övre håret ljusare sen ha mörkare hår under... Säger ni om det? Eller ska jag färga det brunt sen köra hätta med ljusa slingor som sist?? Hmm... Please help... :) hihi..


Puss puss..

 

Kommentarer
Postat av: Tezz

Jag tycker du ska göra med slingor =) kommer bli najs.

2009-07-11 @ 23:29:27
URL: http://terezeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0