Onsdagskväll..

Hello...

Här sitter jag i soffan och tiden bara springer iväg! Börjar egentligen bli dags och lägga sig, men går så mkt roligt på kvällarna :)
Först såg jag nån tönt serie om en brud som letar mannen i sitt liv.. Bla bla.. Trött på såna program.. Sen fick jag lite sex-kunskap.. hahaha.. Kuligt och lyssna på vad folk har att säga om vissa saker, som tex om det spelar någon roll hur många man legat med osv.. :) Spännande. Sen gjorde de gyn-undersökning på 5 killar =/ Bennysar är inte för vackra, hahahaha :) Inte muttan heller dock, den tryckte dom också upp i rutan.. Bläää... Fick se bilder på det 5 vanligaste könssjukdomarna med!!! FYFAN! Så vidrigt den bilden på könsvårtor!?!?! Urk.. Ja ni kan nog se bilderna framför er :) hehe.. Eller nä vet inte om ni kan det... Såg ut som ett köttstycke med såriga vårtor och det skulle vara ett kön! Fyfan.. Hahahaha.. Nä förlåt ska inte äckla er :) hahaha... Sorry...
Glöm inte och skydda er vänner!!! Man är ju lagom sugen på en undersökning faktiskt. Blir nervös av såna program.

Iaf, nu ser jag på Navy CIS, gillar det :) Dom är grymma fan.. Efter det blir det 2½ män, riktigt bra det också. Ni förstår ju att jag inte kan lämna tvn än för senare kommer How I meet your mother.. :) Så roliga.. Blir en sen kväll/natt idag med. Ska iaf försöka komma upp i tid imorn :) Fast man har ju inte semester för inget :) hihi.. Blir nog till att åka iväg och fixa lite saker. Behöver en vattenslang, ev. en grill och lite annat roligt :) Kanske dags och dra till Blomsterlandet med. Är även sugen på att dra till Lidköping en sväng, vill ha ett par byxor på Vero Moda :) Looooove deras jeansleggings :) Får se hur jag gör.. Kanske får med mig Louise eller nåt :)

Nu blire 2½ män... Puss puss på er..

Tråkmånsar som sover, ni ska ju vara uppe och roa mig nu.. Ingen vaken verkligen :(


Puss iaf.. <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0