Otur eller självplågeri?

Hejje...

Är hemma efter en timmes promenad ute i Petersburg. Var riktigt skönt faktiskt. Hade ingen aning om vart eller hur jag skulle gå i det där föbannade spåret, haha. Men tror det blev en 5 km eller så. Riktigt dålig koll.
Fick ju skoskav med såklart. Fattar inte hur man kan få det i skor jag använt förut. Så nu är jag solbränd (aj), skoskav (aj) och så igår när jag tog Absolut Torr så sved det så in i hel***e så idag har jag utslag i armhålan, göööött. Njuter verkligen av min sista semesterdag. Hahaha..
Ska nog ta fram lite mat nu så man kan göra något nyttigt hemmalagat *host*

Tittar på Cribs nu, dom är hemma hos T-Pain, shiiiet asså. Inget litet hus, men det hade man väl inte trott heller.

Time to go...


Puss....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0