På Orust...

Hejsan!!

Nu sitter jag i sängen på Orust. Är så sjukt trött, vilket ni förhoppningsvis förstår efter att ha gått upp halv 5 hela veckan. Undra när man kommer gå upp imorn?
Slutade 11:36 från jobbet idag, riktigt gött. Tyvärr kom inte Tobbe ifrån så mkt tidigare så vi åkte ganska sent, efter tre någongång. Tog vägen förbi McDrive när vi kom till Lidköping. Var behövligt.
Stannade till på Torp i Uddevalla. Rätt okej, men tycker nog faktiskt Överby är bättre. Så får nog bli att jag och Louise drar dit någon dag :) Shoppa shoppa. Köpte iaf lite smycken, en tröja och en sjal. Lägger upp alla bilder då jag kommer hem på söndag. Kommer bli en hel del känner jag på mig. Har inte sladden med mig heller så kan inte lägga upp några nu, tyvärr.
Imorn blir det nog en del åkande. Ska kanske åka till Ellens stuga där Hilli och Kjelle bor nu under deras semestervecka. Vi ska väl fiska musslor eller vad man nu ska kalla det. Kanske krabbor med, vet inte riktigt. Åker säkert förbi Göksäter. Hmm, kvittar mig precis. Är ett mini ullared typ, hahahaha. Tobbe, Anden, Viktoria och Joel kommer senare på kvällen, kuligt kuligt. Då blir det ju PAELLA-fest! Det är ju därför jag är här. Den årliga Paella-festen. Härligt med spanjorer i "släkten".
Blir väl kanske Liseberg på söndag med. Hoppas dock vi skippar det om det regnar för mkt. Får väl se. Kan ju alltid åka med mamma och Bosse hem annars.

Nu är jag så himla trött så nu ska jag bara välta bakåt och sova!

Natti natt.. Puss...

Ps. T tycker faktiskt dom funka rätt bra, smaka ju inte mumma men :) hihi... ds.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0