Promenad...

Nu ska jag snart åka iväg till min syster. Vi ska ta en promenad bort till mamma och titta till kissekatten och mammas blommor och tomater. Skönt och få komma ut och röra lite på sig.. Kan verkligen behöva det. Nu måste det bli ändring. Kollade på Tezz bilder från hennes fest som hon hade innan hon åkte, fyyyfaaan!!!! Inga snälla bilder Tezz, hahaha, men en riktig wake up-call...

Ska åka och slänga lite återvinningssaker först och sen köpa med mig lite fika tror jag. Låter bra va, hahaha. Inte alls säga emot sig själv, neeej då. Kan ju ha hälfen nyttigt fika och jämna ut det med det onyttiga.. (?) Hmm..
Skit samma, nu drar jag..


Ha en superhärlig lördag.. Puss... <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0