Räkningar..

Blää..

Hej på er!
Fyfan va tråkigt det är med räkningar. Blev lite mycket denna månaden. Tur man är så ekonomisk av sig och planerar sin ekonomi, haha. Ärligt asså. Klarar mig bra fast jag har massor med räkningar, alla räkningar var dyrare än vanligt. Sluträkningar från vissa ställen och sånt.
Var iväg till ÖoB en sväng med mamma, nu fanns den grillen jag letat efter. 179 kr, fynd anser jag, haha. Så får se hur många grillningar den klarar. Kollade även på utemöbler på Jysk, men väntar nog till rean som man vet kommer komma, kommer förmodligen inte sitta där ute ändå eftersom det regnar hela tiden. Blandat väder idag dock. När mamma var här så fick hon se vilket kaos jag bor i, hahahaha. Så nu kanske man kan få lite hjälp, har så extremt mycket och göra. Ska göra en lista snart, imorn kanske. Ryser bara jag tänker på det. Usch.

Ska snart dra mig iväg till jobbet. Underbart. Inte så många dagar kvar dock, weeiiieee... Snart helg.
Syrran och hennes mans släkt kommer ner och ska bo hos mamma i husvagnar och skit. Hahaha... Orka! Dom kan komma hit och jobba istället!


Puss på er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0