Segkväll...

Go' Kväll

Ska snart gå och lägga mig. Tar emot att behöva vakna upp imorn. Haha.. Min sista semesterdag för denna gången. Usch. Känns ändå som man fått lite gjort samtidigt som man har fått göra ingenting..! Skönt.
Ikväll har jag kikat på supergamla avsnitt av Paradise Hotel, hahaha. Blir ju lite sugen på att ta upp våra Parodi Hotell planer igen. Hahaha... Slö titta bara lite, är ju inte direkt intressant.
Min kusin ringde med, hahaha. Du är så knäpp. Hoppas du hade kul ute iaf. Hon är nämligen expert på att använda sin mobil flitigt på fyllan, hahahaha.. Lite kul är det ju ändå. Man känner ju igen sig, tur man inte är ute så ofta. Händer ju ändå grejer i Skara denna helgen. Dock är jag inte så intresserad av att festa och speciellt inte med gamla gubbar som har supit flera dagar i rad på ett trav. Hmm, precis låter det kul? Not. Behöver väl inte festa med dom, men Skara kryllar av dessa typer nu. Börjar bli dags och stänga dörren, hahaha.
Händer inte så mycket här annars, därför får det bli lite sömnmedel (korsord) och sängen.

Natti natt... Puss puss...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0