Semester!!

Nu är det två veckors semester som gäller mina vänner... :) Ska bli så underbart..! Det får gärna regna och allt möjligt bara jag får slippa fabriken för ett tag så är jag nöjd!!! Jippii...!!!

Blir en liten shoppingrunda imorn, en bra start på en kort semester.. :) Fick nog med mig min lilla söta kusin :) Sen blir det att ta tag i huset. Iaf lite :)
På lördagen drar jag till Dillö och förhoppningsvis hinner jag väl ta mitt första dopp!!! Vafan måste ju bada snart... Svettas ju ihjäl på land. På lördagkvällen blir det ju Tôreboda festivalen..!!! hahaha.. Ska bli kuligt, blir lite förfest innan med grillning och mys. Känner typ ingen men vafan, blir ju inte värre än att man lär känna nytt folk, kan behöva det känner jag :) Kul kul.... :)
Får dock lite dåligt samvete för kissen, men tror det kommer lösa sig iaf :) Han klarar sig ju bra här hemma själv.

Får se sen vad ledigheten har att erbjuda :)

Hörs... Puss på er...!!

 

Kommentarer
Postat av: Tezz

Hoppas du hittar nåt skojigt =) hihi. saknar Gina ¨å Vero Moda lite faktiskt. Hoppas ni får det skoj på festivalen;) drick inte för mkt nu bara...haha

puss<3

2009-07-03 @ 04:25:27
URL: http://terezeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0