Shoppat...

Fasen vad jag har shoppat.. haha.. Lite ångest får man nästa, får se hur mycket pengar jag lämna kvar på mitt stackars konto..

Oj oj, nu kom jag hem från ännu en sväng haha. Ja ja, jag tar det från början igen..

Jag och Louise tog en sväng till Skövde förut för en shoppingrunda och det blev det kan man säga :)
Ska lägga upp lite bilder på det senare vad jag köpte. Blev en hel del och bra känns det.. hihi.. Samtidigt som det är lite jobbigt för en del pengar försvann..
Iaf när jag kom hem så kom syrran för att hämta lite saker och jag visade vad jag köpt. Då skulle hon iväg till Coop för att handla lite saker och då följde jag med så jag kunde köpa ny toasits och nytt duschgrejs. Saken var den att när vi kom till kassan märker jag att jag glömt plånboken hemma. Hade ju lagt den på soffan för att jag skulle byta till den nya jag köpte idag!! Faaaan. Tur man hade syrran med sig :)
Ska ta lite bilder nu iaf så får ni snart se vad det blev...

Puss puss..!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0