Sikken helg..

Då var man äntligen hemma igen, hahaha...
Nej då, det har varit ganska okej men jag är så himla trött nu..!!!
Åkte ju till min syster i Lilla Edet eller om det är i Kungälv kommun dom bor, blir alltid ett jävla liv så fort man pratar om det, hahaha... + att jag körde fel när jag körde dit med, såklart... Det fick man ju höra med.. Bla bla bla..
När jag och Tuva kom fram igår iaf så fick vi lite soppa och knäcke, var riktigt gott efter en regning färd!! Sen åkte vi iväg och hämtade Felix och Måns som var hos sin dagmamma :) När vi kom hem igen så lekte barnen och tiden bara försvann, vi käka och sen blev det mys framför en film. Ska ta reda på vad den hette, för det har jag glömt nu, men var faktiskt riktigt bra :)
Idag var det ju kalas!!! 2 kalas!
Dagen började med att Måns vakna väldigt tidigt, han brukar ju vakna runt 4 så.. KUL! Bråkade hela förmiddagen då vi skulle förbereda för första kalas, barnkalas klockan 11. När vi tröttnat på Måns gnäll så fick jag gå en sväng med honom så han kunde somna i vagnen.. :) Tur det inte regnade, hihi...
Sen kom det 11 glada lekfulla barn, hahaha.. Underbart, men dom skötte sig faktiskt riktigt bra :) Tur för dom det.. hahaha.. Blev hamburgare och chokladpudding och frukt och massa gott.
Senare runt 13:30 så kom Johans släkt för att fira barnen, då hade det tidigare firarna åkt. Då blev det annorlunda rätter med ris, curry och räkor och en annorlunda pastasallad med korv. Gott gott var det iaf, efterrätten då blev glass med maräng, frukt, chokladsås, strössel och allt annat ni vet :)

Nu har jag inte tid och skriva mer, eller jag orkar inte för jag måste duscha innan jag somnar i soffan.. bläää va trött jag är...!!! Skönt och sova i sin egen säng nu.. :)


Hur har eran helg börjat??

Puss puss..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0