Skönt...

Var skönt och komma hem från jobbet. Blev lite stressigt på slutet, hehe.

Hade ju gått och tänkt på att jag måste bädda nya sängkläder i sängen med, urk. Men gjorde det, blev lite förvånad själv, hahaha. Är bra på att dra ut på saker annars. Plockade ut diskmaskinen och i med det skitiga med. Flyttade sedan med mig datorn till sängen. Ska dock sova nu efter att ha suttit här en stund och läst lite bloggar. Kuligt. Lyssnar på härlig musik med. Kollade på klockan och fick då lite smått ångest och tänker nu tvinga mig till att sova, borde inte vara några problem egentligen eftersom jag har varit sjukt trött hela dagen.

Hur har eran dag varit?


Natti natt och Puss...

Ps. Hoppas Coldplay var bra idag T.. Ds.. :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0