Slut..

Då var första semesterveckan slut och nu börjar den andra och sista... Hmm.. Vart är solen..? Får kanske klara mig utan sol och hoppas på att de tre semester veckor jag kan ta ut en annan gång bjuder på mer spännande saker än dessa två.
Kom precis hem från kusinen nu och ska vilken sekund som helst slänga mig i sängen och sooova, kommer sova som en prinsessa..
Så vad händer imorn eller egentligen senare idag..??
Jag är ju sådan att jag tar dagarna som dom kommer.. :)
Vem vet, imorn kanske det blir lite shopping. Måste kolla över mina konton först bara *host* hihi..

Hoppas ni haft en superduper bra söndag. Vet att dom är lite jobbiga att ta sig igenom ibland..


Natti natt och puss...!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0