Sola, åska, regna....

Händer mycket idag... Så vi kan ju börja med gårdagen...

Allt gick som det brukar på jobbet, med och motgångar.. Vid halv elva gick brandlarmet, hahahaha.. Satte ute och tjöta och hade det jääätteskönt i nån halvtimme.. Riktigt skönt var det ute, lite väl varmt kanske, men nice och sitta ute i sommarnatten och bara njuta och få betalt för det, haha... Blev lite stressigt på slutet bara för det :) hehe.. Väl hemma igen så skulle jag vattna mina två blommor jag har ute, varav min lilla rosbuske har börjat blomma eller rosorna är påväg att slå ut :) Då tyckte kissen att han skulle vara jätteball och gå ut... Orka! Hade ju ingen koll på vad han skulle ta sig till, men fick in honom till slut.
Idag fick han ha kopplet på och komma ut lite igen, går faktiskt bättre och bättre. Just nu har han dock cp-ryck. Han blev lite rädd då han det började regna ute med förut, men inte då det åska, hahaha.. Konstig liten pissekatt :)
Har iaf åskat här idag, ordentligt. Strömmen gick till och med och nu hörde jag det igen =/ orka...!!!
Ja ja, ska väl sluta nu då iaf det börjar igen för då måste tvn och datorn stängas av :) hihi.. Är rädd om mitt "liv"...


Puss på er...

Oj oj, nu åskar det... Bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0